De 3 beloftes van Disporta aan zorgverlenend Nederland

De 3 beloftes van Disporta aan zorgverlenend Nederland

Als zorgverlener streeft u naar het beste voor uw cliënt. De lat ligt hoog. Vakkennis en ervaring zijn de basis voor een hoge kwaliteit. Maar ook klantvriendelijkheid, goede communicatie, een moderne praktijkinrichting en goed materiaal zijn bepalend voor het oordeel van de klant over uw dienstverlening. Disporta is trots dat we daar een kleine bijdrage aan kunnen leveren. Hieronder leest u onze 3 beloftes aan de zorgverleners in Nederland.

  • 1. Wij zijn de zorg
    Al 20 jaar. Fysiotherapie zit in ons DNA. Veel medewerkers van Disporta hebben een achtergrond in de zorg. Paul heeft fysiotherapie gestudeerd en gewerkt als sporttherapeut. Bij Disporta bepaalt Paul het assortiment en beantwoordt hij alle klantvragen. Mark is 3 jaar actief als accountmanager. Mark was jarenlang sporttherapeut in een fysiopraktijk. Die ervaring gebruikt hij bij Disporta als hij klanten adviseert over de inrichting van hun praktijk. Voor persoonlijk advies, maakt u een afspraak met Mark.

 

  • 2. Wij begrijpen de zorg
    Bij Disporta winden we er geen doekjes om; het moet gewoon goed. In de zorg kunt u zich geen fouten permitteren. Met ruim 3.000 producten van 70 merken in ons assortiment heeft de fysiotherapeut wat te kiezen. Belangrijk, want elke zorgverlener heeft zijn eigen voorkeuren. De zorg écht begrijpen gaat verder. In het begin van de coronacrisis moesten fysiopraktijken enkele weken dicht. We konden toen een klein beetje helpen met ons e-book met 10 tips over zorg op afstand. Toen de deuren weer open mochten boden we een gratis hygiëneposter aan. En wekelijks inspireren we zorgverleners met prikkelende blogartikelen. Soms is een blogartikel heel praktisch, zoals 7 dingen die u moet weten over mondkapjes. En soms is een blogartikel puur informatief, zoals de zin en onzin van sportbalsem.

 

  • 3. We waarderen de zorg
    Disporta doet niet aan waanzinnige webweken of doldwaze dagen. Oké, we zijn een commercieel bedrijf en verleiden klanten om bij ons te kopen. Maar niet met dagdeals en weekknallers. Gewoon, het hele jaar door scherpe prijzen. Kortingen verstrekken we liever alleen aan onze trouwe klanten. Zo spreken we onze waardering uit voor waardevolle, duurzame relaties. Via onze nieuwsbrief ontvangen zij zo nu en dan een voordeeltje.

 

Doet Disporta alles goed? Nee.

 

Disporta is ontzettend gedreven om het telkens nog beter te doen voor haar klanten. Dat is geen reclamepraatje, maar iets waar we elke dag mee bezig zijn. In januari 2019 zijn we een verbeterprogramma gestart waarbij we onszelf telkens uitdagen om de zwakste schakel in onze dienstverlening te verbeteren. De klanten bepalen wat we moeten verbeteren. Daarvoor vragen we bij elke bestelling om feedback. We willen weten wat de klant top vindt en wat er beter kan. Dat is de basis voor ons verbeterprogramma. Heb je ideeën hoe Disporta haar dienstverlening kan verbeteren? Uw input is welkom via deze vragenlijst.

 

Ontvangt u graag elke week een prikkelend blogartikel over fysiotherapie. Of af en toe een voordeeltje? Abonneer u op de nieuwsbrief en volg ons op Facebook en LinkedIn!

 

 

 

Uitgebreid assortiment

voor zorgprofessionals

Deskundig Advies

Gratis verzending

vanaf € 100, - (excl. BTW)