Klantenservice
0
Sluiten

Categorieën

Filters

      Bezorgen

       

      Onderstaand beantwoorden wij de meest voorkomende vragen m.b.t. de bezorging van uw bestelling.

      Levertijd

      Bij elk product op deze website is de levertijd aangegeven. In de meeste gevallen is dat “voor 15.00 uur besteld, volgende werkdag bezorgd”. Disporta kan namelijk 2.400 artikelen uit voorraad leveren. Als u voor 15.00 uur bestelt, ontvangt u uw bestelling dus de volgende werkdag mits de producten in ons magazijn op voorraad liggen.

       

      Waarom duurt een levering soms wat langer?
      Als wij uw bestelde artikel(en) niet op voorraad hebben, kan het dus soms wat langer duren voordat u uw bestelling ontvangt. In dat geval bestellen wij het product bij onze leverancier. Zodra wij het product ontvangen, sturen we het direct naar u op. ​Bij dergelijke producten staat op deze website bijvoorbeeld “Levertijd: 2 weken”.

       

      Wat kan ik verwachten?
      Wij houden uw order in de gaten en zodra onze leverancier aangeeft wanneer wij het product gaan ontvangen, informeren wij u over de verwachte levertijd. Zolang u uw bestelling niet heeft ontvangen, sturen we u wekelijks een update per mail.​.

      Verzendkosten

      Bestellingen vanaf € 150,- (excl. BTW) verzenden wij gratis. Voor bestellingen onder de €150,- rekenen wij € 4,95 (excl. BTW) bezorgkosten.

      Bezorging

      De meeste bestellingen worden door PostNL bezorgd. Alleen producten met afwijkende maten en/of gewichten worden bezorgd door een andere logistieke partner. Indien u een specifieke leverdatum wenst, vragen wij u dit duidelijk aan te geven bij uw bestelling. Onze producten worden geleverd vanuit een extern distributiecentrum en kunnen niet op locatie worden afgehaald.

      Afleveropties

      Wij bieden u naast bezorging op vaste adressen, de mogelijkheid om uw bestelling op een ander adres af te laten leveren. U kunt het gewenste afleveradres aangeven in het bestelproces. U kunt dit per bestelling wijzigen t.o.v. het standaard afleveradres. Indien u niet aanwezig bent op het tijdstip van bezorging, kan PostNL de bestelling achterlaten bij de buren of een pick-up point.

      Levering in één keer

      Bestellingen worden in één keer compleet uitgeleverd. Als producten niet op voorraad zijn, doen wij ons uiterste best uw bestelling binnen 5 werkdagen compleet te verzenden.

      Afleveropties

      Wij bieden u naast bezorging op vaste adressen, de mogelijkheid om uw bestelling op een ander adres af te laten leveren. U kunt het gewenste afleveradres aangeven in het bestelproces. U kunt dit per bestelling wijzigen t.o.v. het standaard afleveradres. Indien u niet aanwezig bent op het tijdstip van bezorging, kan PostNL de bestelling achterlaten bij de buren of een pick-up point.

      Bestelling volgen

      Via een Track & Trace code, kunt u uw zending volgen en na aflevering zien wie voor ontvangst heeft getekend. U ontvangt de Track & Trace code via e-mail.

      Bestelling niet ontvangen

      Allereerst onze excuses. We vragen u eerst onderstaande punten te controleren:

      1. Controleer het afleveradres op de orderbevestiging. Is dit het juiste adres?
      2. Controleer de Track & Trace code. Deze vind je in de verzendbevestiging die u via e-mail heeft ontvangen.
      3. De bezorger biedt de bestelling maximaal twee keer aan. Als er niemand aanwezig is, wordt er een briefje achtergelaten. Als het niet lukt om de bestelling te bezorgen, gaat de bestelling terug naar het dichtstbijzijnde depot. U wordt verzocht uw bestelling daar te af te halen.

      Heeft u alles gecontroleerd, maar nog steeds geen bestelling ontvangen? Neem dan contact op met onze klantenservice.

      Verkeerd en/of kapot product geleverd

      Excuses. Dat is natuurlijk niet onze bedoeling. Meer informatie kunt u hierover vinden op de pagina “retourneren”. Mocht u aanvullende vragen hebben, kunt u contact opnemen met onze klantenservice. Zorg ervoor dat u het ordernummer bij de hand heeft, dan kunnen we u snel helpen.

      Retourneren

      Voor het retourneren van producten verwijzen we u naar de volgende pagina retourneren.

       

      Wij slaan cookies op om onze website te verbeteren. Is dat akkoord? JaNeeMeer over cookies »