Klantenservice
0
Sluiten

Categorieën

Filters

      Contact

      Waarmee kunnen we u helpen?

      Stel uw vraag aan Chatbot Bob

      Bob werkt sinds kort bij Disporta, dus hij moet nog het één en ander leren. Indien Bob geen antwoord heeft, verwijst hij u door naar een klantenservice medewerker.

       

       

      Top-7 meest gestelde vragen

      1. Wat is de levertijd van mijn order?   

       

      Bij elk product op deze website is de levertijd aangegeven. In de meeste gevallen is dat “voor 15.00 uur besteld, volgende werkdag bezorgd”. Disporta kan namelijk 2.400 artikelen uit voorraad leveren. Als u voor 15.00 uur bestelt, ontvangt u uw bestelling dus de volgende werkdag mits de producten in ons magazijn op voorraad liggen.

       

      Waarom duurt een levering soms wat langer?
      Als wij uw bestelde artikel(en) niet op voorraad hebben, kan het dus soms wat langer duren voordat u uw bestelling ontvangt. In dat geval bestellen wij het product bij onze leverancier. Zodra wij het product ontvangen, sturen we het direct naar u op. ​Bij dergelijke producten staat op deze website bijvoorbeeld “3 - 6 werkdagen”.

       

      Wat kan ik verwachten?
      Wij houden uw order in de gaten en zodra onze leverancier aangeeft wanneer wij het product gaan ontvangen, informeren wij u over de verwachte levertijd. Zolang u uw bestelling niet heeft ontvangen, sturen we u wekelijks een update per mail.​

      2. Ik wil graag persoonlijk advies voor de aanschaf
      van een brace. Kan dat? ​  

       

      Jazeker. We helpen u graag bij uw productkeuze. Op deze pagina helpen we u bij het selecteren van de juiste brace: www.disporta.nl/aandoening

       

      Ook chatbot Bob kan u prima helpen bij de selectie van uw brace. Disporta biedt u geen ondersteuning via de telefoon of e-mail bij de selectie van uw brace.

      3. Kan Disporta me helpen bij de aanschaf
      van een product?   

       

      Jazeker. We helpen u graag. Zoekt u een brace? Of bent u als fysiotherapeut op zoek naar de brace die past bij de aandoening van uw cliënt? Met deze handige hulppagina selecteert u de juiste brace. Of heeft u hulp nodig bij het aanschaffen van een product, plan een afspraak in met onze productspecialist. U kunt eenvoudig direct online een afspraak in te plannen.

      4. Kan ik ook bestellen wanneer ik geen bedrijf heb?   

       

      Ja, dat kan. Bij het bestellen heeft u de keuze. U kunt als particulier of zakelijke klant bestellen.

      5. Kan ik ook een bestelling via e-mail
      of telefoon plaatsen?   

       

      Nee, dat kan niet. U gebruikt deze website voor het plaatsen van bestellingen. Bestellen op www.disporta.nl biedt u enkele voordelen:

       

      • Online bestellingen worden direct verwerkt​.
      • U ziet bij elk artikel de beschikbaarheid en levertijd (2.400 artikelen zijn uit voorraad leverbaar!).​
      • U krijgt voordelige online prijzen op veel verbruiksmateriaal, zoals tapes en massageolie.​
      • Disporta biedt regelmatig een tijdelijke productkorting of een gratis cadeau-artikel aan bij uw bestelling. Deze acties gelden alleen bij bestellingen op deze website.

      6. Ik ben een fysiotherapeut, kan ik ook op factuur bestellen?   

       

      Ja, dat kan. Vul bij bestellen uw gegevens volledig in, selecteer bij ‘type klant’ ‘zakelijk’ en beschrijf uw bedrijfsnaam.

      7. Kan ik mijn bestelling kosteloos retourneren?   

       

      Uiteraard kunt u uw bestelling retourneren mits het aan bepaalde voorwaarden voldoet. Kosteloos retourneren is niet mogelijk. Retourkosten zijn voor eigen rekening. Bekijk deze pagina voor meer informatie over retourneren: www.disporta.nl/retourneren

       

      Hulp nodig bij uw productkeuze?

       

      Wilt u een telefonisch adviesgesprek?

      Maak vrijblijvend een afspraak met onze productspecialist,
      Paul Peulen.

      Wilt u graag persoonlijk advies ontvangen?
      Maak een afspraak
       
       

      Hulp nodig bij uw keuze braces?

      Bekijk welke brace past bij uw aandoeningen

       

      GA VERDER

       

      Check onze informatieve
      blogs!

       

      LEES VERDER

       

      Wilt u een telefonisch adviesgesprek?

      Maak vrijblijvend een afspraak met onze productspecialist,
      Paul Peulen

      Wilt u graag persoonlijk advies ontvangen?
      Maak een afspraak
       

      Hulp nodig bij uw keuze braces?

      Bekijk welke brace past bij uw aandoeningen

      GA VERDER
       

      Check onze informatieve
      blogs!

      LEES VERDER

       

      Of stel uw vraag aan één van onze medewerkers

      STUUR EEN BERICHT

      Vul dit formulier in

       Reactie binnen 1 werkdag

      BEL ONS

      Voor vragen over uw order of levering kunt u telefonisch contact met ons opnemen.
       013 544 20 32

      WILT U EEN TELEFONISCH ADVIESGESPREK?

      Maak vrijblijvend een afspraak met onze productspecialist, Paul.
       Maak een afspraak

      STUUR EEN BERICHT

      Vul dit formulier in

       Reactie binnen 1 werkdag

      BEL ONS

      Voor vragen over uw order of levering kunt u telefonisch contact met ons opnemen.
       013 544 20 32

      WILT U EEN TELEFONISCH ADVIESGESPREK?

      Maak vrijblijvend een afspraak met onze productspecialist, Paul.
       Maak een afspraak

       

      Wij slaan cookies op om onze website te verbeteren. Is dat akkoord? JaNeeMeer over cookies »